The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 9. 2013 03:00 45

Seznam kapitol

1. Unreal engine s GPU efekty PhysX 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily vč. PhysX 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Necelý rok po XCOM: Enemy Unknown se na trh dostává další díl slavné série. Stejně jako předchůdce běží i The Bureau: XCOM Declassified na starší technologii Unreal Engine 3. Přesto vypadá grafika hry velmi dobře. Příjemným bonusem pro majitele nejvýkonnějších grafických karet GeForce jsou GPU akcelerované efekty PhyX.

Reklama
The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco nároky na výkon grafické karty má The Bureau: XCOM Declassified při nejvyšším nastavení detailů vysoké, nároky na výkon procesoru jsou naopak nízké. Plynule hra běžela na všech osmi testovaných modelech včetně slabého dvoujádrového procesoru Intel Pentium. S plynulostí by tak při rozumném nastavení detailů vzhledem k výkonu grafické karty neměli mít ani majitelé starších procesorů typu Intel Core 2 Quad nebo AMD Phenom II X4 a X6.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama