The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 9. 2013 03:00 45

Seznam kapitol

1. Unreal engine s GPU efekty PhysX 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily vč. PhysX 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Necelý rok po XCOM: Enemy Unknown se na trh dostává další díl slavné série. Stejně jako předchůdce běží i The Bureau: XCOM Declassified na starší technologii Unreal Engine 3. Přesto vypadá grafika hry velmi dobře. Příjemným bonusem pro majitele nejvýkonnějších grafických karet GeForce jsou GPU akcelerované efekty PhyX.

Reklama
The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Po zvýšení detailů na nejvyšší se stále vypnutými efekty PhysX nároky hry výrazně vzrostou. Už v nízkých rozlišeních jsou pro plynulé hraní potřeba alespoň karty typu GeForce GTX 650 Ti nebo Radeony HD 7870. Ve Full HD rozlišení je to už GeForce GTX 670 nebo Radeon HD 7970 GHz Edition a v nejvyšších se nad hranici 40 fps dostala z testovaných karet jen GeForce GTX 780. Z grafů je současně dobře patrné, že výrazně lépe The Bureau: XCOM Declassified běží na kartách GeForce.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama