Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11 | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

28. 8. 2013 03:00 19

Seznam kapitol

1. Vylepšený Unreal engine 2.5 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na vysoké detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily vč. vyhlazování 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Pokračování Splinter Cell s podtitulem Blacklist se na obrazovky vrací po třech letech. Ačkoliv hra stejně jako předchůdce Conviction běží na starší technologii Unreal engine 2.5, vypadá její grafika díky množství vylepšení skvěle. Odpovídají tomu však i hardwarové nároky, pro „vše na maximum“ je potřeba skutečně výkonný počítač.

Reklama

Tessellation

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Tessellation On (po najetí myší se zobrazí Off)

Přinos teselace je ve hře jen malý a sám za sebe mohu říct, že vizuální kvalita plachty s i bez zapnuté teselace mi připadá přibližně srovnatelná. Nároky na výkon má naopak teselace poměrně velké, její vypnutí zrychlilo vykreslování hry z 22 na 27 fps.

Texture Filtering

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Texture Filtering Anisotropic 16× (po najetí myší se zobrazí Off)

Anizotropní filtrování zabraňuje rozmazávání vzdálených textur. Na testovací scéně je rozdíl nejlépe patrný na zemi. Vliv na výkon má nastavení malý, vypnutí přineslo zrychlení vykreslování z 25 na 26 fps.

Dynamic Ambient Occlusion

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Dynamic Ambient Occlusion Field AO & HBAO+ (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt ambientní okluze přidává stíny do tmavých míst a ve hře je jeho přínos skutečně velmi znát. Vysoké jsou ale i jeho hardwarové nároky, úplné vypnutí přineslo nárůst z 26 na 37 fps!

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama