Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11 | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

28. 8. 2013 03:00 19

Seznam kapitol

1. Vylepšený Unreal engine 2.5 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na vysoké detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily vč. vyhlazování 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Pokračování Splinter Cell s podtitulem Blacklist se na obrazovky vrací po třech letech. Ačkoliv hra stejně jako předchůdce Conviction běží na starší technologii Unreal engine 2.5, vypadá její grafika díky množství vylepšení skvěle. Odpovídají tomu však i hardwarové nároky, pro „vše na maximum“ je potřeba skutečně výkonný počítač.

Reklama
Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Jakmile zapnete nejvyšší nastavené detailů, i s relativně nenáročným post processing vyhlazováním FXAA nároky hry výrazně vzrostou. V nízkých rozlišeních pro plynulé hraní potřebujete grafickou kartu alespoň na úrovni GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon HD 7790. V nejrozšířenějším Full HD rozlišení je pro plynulé hraní  potřeba alespoň Radeon HD 7850 nebo GeForce GTX 660 a ve vysokých rozlišeních už potřebujete GeForce GTX 770 nebo Radeon HD 7970 GHz Edition.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama