Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11 | Kapitola 3
Seznam kapitol
Pokračování Splinter Cell s podtitulem Blacklist se na obrazovky vrací po třech letech. Ačkoliv hra stejně jako předchůdce Conviction běží na starší technologii Unreal engine 2.5, vypadá její grafika díky množství vylepšení skvěle. Odpovídají tomu však i hardwarové nároky, pro „vše na maximum“ je potřeba skutečně výkonný počítač.
Při vysokém nastavení detailů v režimu DirectX 9 jsou nároky Splinter Cell: Blacklist na výkon grafické karty poměrně rozumné. Abyste si hru plynule zahráli, doporučuji alespoň průměrných čtyřicet snímků za sekundu. Na ty se v nízkých rozlišeních dostanete s grafickými kartami typu nVidia GeForce GT 640 nebo AMD Radeon HD 7730, ve středních s GeForce GTX 650 nebo Radeonem HD 7750 a ve vysokých s GeForce GTX 650 Ti nebo Radeonem HD 7790.