dota-2-test-naroku-luxusne-zpracovane-fantasy
Hry Článek Dota 2 — test nároků luxusně zpracované fantasy

Dota 2 — test nároků luxusně zpracované fantasy | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

31. 7. 2013 03:00 18

Seznam kapitol

1. Strategie se Source enginem 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na vysoké detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Dota 2 se dočkala vydání plné verze. Nástupce modifikované mapy pro WarCraft III se už během vývoje stal velmi oblíbeným, přinášíme proto test jeho hardwarových nároků. Ty nejsou nijak vysoké a i na nejvyšší nastavení detailů si Dotu 2 zahrají majitelé slabších sestav. Po snížení detailů ji pak rozjedete téměř na čemkoliv.

Reklama
 
i Zdroj: PCTuning.cz
 

Nároky Doty 2 na výkon počítače jsou sice poměrně nízké, přesto se najde řada uživatelů, kterým hra plynule nepoběží (například na starším notebooku). Jako obvykle jsem proto vyzkoušel vliv jednotlivých nastavení na výkon. Testoval jsem s grafickou kartou AMD Radeon HD 6670 ve Full HD rozlišení.

Anti-Aliasing

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Anti-Aliasing On (po najetí myší se zobrazí Off)

V Dotě 2 je implementovaný pouze efekt post processing vyhlazování hran. Ten dobře vyhlazuje kontrastní hrany, jeho nevýhodou je naopak mírné rozmazání celého obrazu. Snížení efektu přineslo nárůst výkonu z 44 na 61 fps.

Specular

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Specular On (po najetí myší se zobrazí Off)Y

Nastavení zrcadlení (Specular) zapíná odlesky některých kouzel a efektů. Výkon po vypnutí vzrostl z 33 na 39 fps.

Specular Bloom

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Specular Bloom On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Specular Bloom zapíná efekt přesvícení (například hrdina Leshrac, Spirit Breaker). Framerate po vypnutí tohoto efektu vzrostl z 37 na 41 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama