MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky

MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 7. 2013 03:00 6

Seznam kapitol

1. Zbrusu nový herní engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na nejvyšší nastavení 4. Výsledky GK na nejvyšší nastavení vč. vyhlazování 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

Po odmlce se na monitory počítačů vrací licencovaná hra série MotoGP. Postavena je na zbrusu novém herním enginu, který kromě slušného fyzikálního modelu nabízí také pěknou grafiku. Kvalit nedávno vydaného Gridu 2 sice nedosahuje, přesto je ale nač koukat. Hardwarové nároky jsou rozumné, s průměrnou sestavou nebudete mít problém.

Reklama

Dynamic shadows

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Dynamic shadows On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení stínů zapíná a vypíná všechny dynamické stíny ve hře. Výkon po vypnutí stínů vzrostl z 19 na 21 fps.

Bike quality settings

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Bike quality settings High (po najetí myší se zobrazí Normal)

Rozdílů při změně kvality motorek jsem si nevšimnul, nezměnil se ani výkon.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíly mezi minimálním (bez vyhlazování) a maximálním (vč. vyhlazování) nastavením detailů jsou spíše menší. Při jasném počasí si všimnete chybějících stínů, na mokré trati zase odlesků od asfaltu. Ve vyšších rychlostech chybí efekt Motion Blur, hodně ruší zubaté hrany. Někdo si také možná všimne nižší dohlednosti (mlha v dálce). Výkonnostní rozdíl je ovšem obrovský, s kartou nVidia GeForce GTX 650 jsem ve Full HD rozlišení naměřil nárůst z 19 na 69 na první a z 22 na 103 fps na druhé scéně.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama