MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky

MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 7. 2013 03:00 6

Seznam kapitol

1. Zbrusu nový herní engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na nejvyšší nastavení 4. Výsledky GK na nejvyšší nastavení vč. vyhlazování 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

Po odmlce se na monitory počítačů vrací licencovaná hra série MotoGP. Postavena je na zbrusu novém herním enginu, který kromě slušného fyzikálního modelu nabízí také pěknou grafiku. Kvalit nedávno vydaného Gridu 2 sice nedosahuje, přesto je ale nač koukat. Hardwarové nároky jsou rozumné, s průměrnou sestavou nebudete mít problém.

Reklama
 
i Zdroj: PCTuning.cz
 

MotoGP 13 sice nemá nijak vysoké hardwarové nároky, přesto se ale pravděpodobně najde řada uživatelů, kterým hra při nejvyšším nastavení detailů nepojede naprosto plynule. Vliv jednotlivých nastavení na výkon jsem měřil s kartou nVidia GeForce GTX 650 ve Full HD rozlišení při zapnutém čtyřnásobném režimu vyhlazování hran.

FSAA

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


FSAA 4× Antialias (po najetí myší se zobrazí Off)

MotoGP 13 jako jedna z mála současných her podporuje plnohodnotný režim vyhlazování hran. Ten spolehlivě vyhlazuje všechny zuby a vady obrazu (viz vady na zábradlí), kterých je ve hře poměrně hodně. Nevýhodou jsou pouze vyšší nároky na výkon, po zapnutí 4× FSAA klesnul framerate z 51 na 20 fps.

Fog

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Fog On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt mlhy snižuje viditelnost vzdálených objektů. Framerate po jeho vypnutí vzrostl o jeden snímek za sekundu na 22 fps.

Motion Blur

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Motion Blur On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Motion Blur rozmazává obraz při vyšších rychlostech. Míra rozmazání však není tak vysoká, jako jsme tomu svědky u jiných her a týká se především rozmazání asfaltu. Vliv na výkon má nastavení překvapivě velký, vypnutí efektu přineslo nárůst výkonu z 22 na 29 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama