Company of Heroes 2 — slabší grafika, lepší fyzika | Kapitola 9
Seznam kapitol
První Company of Heroes nabídnul v roce 2006 dech beroucí grafiku, která ve své době patřila na absolutní vrchol. Druhý díl takový bohužel není a současné špičce se Company of Heroes 2 v audiovizuálním zpracování rovnat nemůže. To však neplatí pro nároky na výkon grafické karty, které jsou i po snížení detailů poměrně vysoké.
Snow Detail
Nastavení kvality sněhu ovlivňuje, zda v něm zůstávají stopy jednotek a mírně mění jeho celkovou plastičnost. Rozdíl ve výkonu jsem po snížení z High na Low nicméně nenaměřil.
Physics
Nastavení fyziky mění realističnost ničení jednotek a pohyby vojáků. Větších rozdílů jsem si nevšimnul, nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.
Minimální vs. maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Ačkoliv mají větší vliv na grafiku hry a výkon jen tři nastavení, je celkový rozdíl mezi minimálními a maximálními detaily především vlivem chybějících stínů a nižšího rozlišení textur znát. Nárůst výkonu po snížení (včetně vypnutí vyhlazování) je naopak obrovský, s AMD Radeonem HD 7870 jsem v rozlišení 1920 × 1080 px naměřil nárůst frameratu z 22 na 82 na první a z 47 na 213 fps na druhé scéně.