Company of Heroes 2 — slabší grafika, lepší fyzika
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Company of Heroes 2 — slabší grafika, lepší fyzika

Company of Heroes 2 — slabší grafika, lepší fyzika | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 7. 2013 00:00 17

Seznam kapitol

1. Výborná fyzika a horší grafika 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na nejnižší nastavení 4. Výsledky GK na nejvyšší nastavení 5. Výsledky GK na nejvyšší nastavení vč. vyhlazování 6. Vliv procesoru při nejnižším nastavení
7. Vliv procesoru při nejvyšším nastavení vč. vyhlazování 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

První Company of Heroes nabídnul v roce 2006 dech beroucí grafiku, která ve své době patřila na absolutní vrchol. Druhý díl takový bohužel není a současné špičce se Company of Heroes 2 v audiovizuálním zpracování rovnat nemůže. To však neplatí pro nároky na výkon grafické karty, které jsou i po snížení detailů poměrně vysoké.

Reklama
Company of Heroes 2 — slabší grafika, lepší fyzika
i Zdroj: PCTuning.cz

Při nejvyšším nastavení detailů včetně vyhlazování má Company of Heroes 2 velmi vysoké hardwarové nároky. Snižování detailů se tak s výjimkou majitelů highendových počítačů nevyhne žádný hráč. Vliv jednotlivých nastavení na výkon jsem měřil s AMD Radeonem HD 7870 ve Full HD rozlišení.

Image Quality

 Image Quality Maximum (po najetí myší se zobrazí Minimum)
i Zdroj: PCTuning.cz
Image Quality Maximum (po najetí myší se zobrazí Minimum)

Nastavení Image Quality mění celou řadu efektů jako jsou stíny nebo odlesky. Rozdíl v grafice je jasně patrný na první pohled. Nárůst výkonu je po snížení obrovský, u testované scény jsem naměřil z 46 na 75 fps.

Anti-Aliasing

 Anti-Aliasing High (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Anti-Aliasing High (po najetí myší se zobrazí Off)

Company of Heroes 2 zubatými hranami velmi trpí. Nejvyšší režim vyhlazování hran High kombinující plnohodnotné a post processing vyhlazování je však na výkon velmi náročný. Po vypnutí vyhlazování vzrostl výkon z 49 na 151 fps.

Texture Detail

 Texture Detail Higher (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Detail Higher (po najetí myší se zobrazí Low)

Snížení rozlišení textur sníží jejich kvalitu skutečně dramaticky. Rozdíl ve výkonu jsem ale nenaměřil.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama