Company of Heroes 2 — slabší grafika, lepší fyzika | Kapitola 8
Seznam kapitol
První Company of Heroes nabídnul v roce 2006 dech beroucí grafiku, která ve své době patřila na absolutní vrchol. Druhý díl takový bohužel není a současné špičce se Company of Heroes 2 v audiovizuálním zpracování rovnat nemůže. To však neplatí pro nároky na výkon grafické karty, které jsou i po snížení detailů poměrně vysoké.
Při nejvyšším nastavení detailů včetně vyhlazování má Company of Heroes 2 velmi vysoké hardwarové nároky. Snižování detailů se tak s výjimkou majitelů highendových počítačů nevyhne žádný hráč. Vliv jednotlivých nastavení na výkon jsem měřil s AMD Radeonem HD 7870 ve Full HD rozlišení.
Image Quality
Nastavení Image Quality mění celou řadu efektů jako jsou stíny nebo odlesky. Rozdíl v grafice je jasně patrný na první pohled. Nárůst výkonu je po snížení obrovský, u testované scény jsem naměřil z 46 na 75 fps.
Anti-Aliasing
Company of Heroes 2 zubatými hranami velmi trpí. Nejvyšší režim vyhlazování hran High kombinující plnohodnotné a post processing vyhlazování je však na výkon velmi náročný. Po vypnutí vyhlazování vzrostl výkon z 49 na 151 fps.
Texture Detail
Snížení rozlišení textur sníží jejich kvalitu skutečně dramaticky. Rozdíl ve výkonu jsem ale nenaměřil.