Remember Me – když geniální příběh zůstane ve stínu | Kapitola 3
Seznam kapitol
Akční adventura Remember Me, na které několik posledních měsíců pracovalo vývojářské studio DONTNOND Entertainment, nám slibovala neotřelý pohled na svůj žánr. Zasazení do středně daleké budoucnosti, tedy roku 2084, a atraktivní prostředí futuristické Paříže mělo být zkrátka jen základním lákadlem tohoto dílka.
Prostředí města je vkusným mixem současnosti a budoucnosti a podobá se prostředí z filmu Já, robot. Na cestě za pomstou, respektive za záchranou města Nilin potká spoustu robotů, dronů a další plechové havěti, která ožívá a stává se samostatně smýšlející jednotkou.
Sexy hlavní hrdinka s vysokými kozačkami, které ji sahají až těsně pod zadek, ovšem bojuje především proti lovcům lebek, jakýmsi vymahačům společnosti Memorize a Leaperům, kteří jsou taktéž produktem této korporace, ale stojí na druhé straně barikády. Leapeři jsou zde spodinou, kterou na okraj společnosti uvrhl proces vysávání myšlenek.
Tyhle vyhublé trosky, stejně jako pěšáci Memorize, vždycky útočí v početných skupinkách a Nilin se tak má co ohánět. Pokud má však za sebou pohotového hráče, nedělá jí problém ani mohutná přesila. Nilin je totiž velice obratná, protivníky umí přeskakovat a uštědřit jim rány hbitými údery a kopy. Útočné prvky navíc lze proměnit v úhledná komba, jež jste si předem předpřipravili v kombo laboratoři a tím se dostat k léčení, nebo k rychlejšímu dobíjení speciálních dovedností.
Speciální dovednosti, jako je například zuřivost, nebo viditelnost transparentních Leaperů, bohatě přispávají k úspěšnosti jednotlivých potyček a občas jsou dokonce jejich nevyhnutelnou složkou (například nutnost použití speciální rukavice k sestřelení jeřábu ve chvíli, kdy je potřeba uzavřít stoku, z níž se na povrch dostávají Leapeři atd.). Díky tomu jsou hráči nuceni také do plánování a strategického přemýšlení. Jedná se ovšem pouze o okrajovou záležitost. Jinak je soubojový systém velice hbitý a rozhodně jím dopomůžete ke zkáze své klávesnice, popřípadě gamepadu.