Call of Juarez: Gunslinger — western s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Juarez: Gunslinger — western s nízkými nároky

Call of Juarez: Gunslinger — western s nízkými nároky | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

20. 6. 2013 08:00 11

Seznam kapitol

1. Desetiletý Chrome engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na nejvyšší nastavení 4. Výsledky GK na nejvyšší nastavení vč. vyhlazování 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru 7. Galerie in game screenshotů 8. Výběr recenzí herních magazínů 9. Závěr

Call of Juarez byl v roce 2007 jednou z první her, které podporovaly rozhraní DirectX 10. Aktuální pokračování s podtitulem Gunsligner se technologickým průkopníkem nestane. Svými nízkými nároky potěší spíše majitele slabších PC. Přesto vypadá grafika poměrně dobře, především díky netradičnímu komiksovému zpracování.

Reklama
Call of Juarez: Gunslinger — western s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky na výkon počítače má Call of Juarez: Gunslinger jen minimální. Řada hráčů proto bude chtít hru rozběhat na starším počítači či slabém notebooku, kde už Gunslinger při nejvyšším nastavení detailů nemusí běžet zcela plynule. Vliv nastavení na výkon jsem vyzkoušel s grafickou kartou nVidia GeForce GT 630 ve Full HD rozlišení při vypnutém vyhlazování hran.

Texture Quality

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Texture Quality High (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení rozlišení textur sníží rozlišení textur na všech objektech ve hře. Rozdíly jsou dobře patrné, framerate po snížení vzrostl z 26 na 32 fps.

Shadows Quality

Vliv nastavení stínů jsem bohužel z důvodu bugu v testované verzi hry nemohl vyzkoušet. Změna kvality stínů totiž vyžaduje restart hry, po kterém se kvalita stínů opět nastaví nejvyšší úroveň. Lze proto jen doufat, že vývojáři tuto chybu co nejdříve opraví.

Foliage Quality

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Foliage Quality High (po najetí myší se zobrazí Low)

Po snížení kvality listí se znatelně sníží počet drnů trávy na zemi. Framerate vzrostl z 24 na 27 fps.

View Distance

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


View Distance Far (po najetí myší se zobrazí Near)

Po snížení dohlednost se přestanou vykreslovat některé vzdálené malé objekty a u těch velkých se sníží jejich detailnost. Snížení tohoto nastavení přineslo nárůst výkonu z 23 na 31 snímků za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením detailů (bez změny kvality stínů, viz výše) jsou jen menšího charakteru a týkají se pouze snížené dohlednost, nižšího rozlišení textur a menšího množství trávy na zemi. Těmto malým změnám odpovídá i malý nárůst výkonu. S kartou nVidia GeForce GT 630 jsem ve Full HD rozlišení bez zapnutého vyhlazování hran naměřil nárůst z 33 na 37 fps u první a z 34 na 38 fps u druhé scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama