Grid 2 — test nároků nejkrásnějších závodů současnosti | Kapitola 8
Seznam kapitol
Po několika hrách F1 a DiRT vychází pokračování Race Driveru: Grid. Jak je u Codemasters zvykem, běží hra na technologii EGO. Grafika hry je velmi podobná předchozím hrám, přesto je opět o kousek lepší. A hardwarové nároky jsou příjemné – na nejvyšší detaily včetně vyhlazování si Grid 2 zahrají i majitelé průměrných strojů.
Vehicle Details
Vehicle Details High (po najetí myší se zobrazí Low)
Žádných rozdílů v nastavení detailnosti vozidel jsem si nevšimnul, nezměnil se ani výkon.
Trees
Trees Ultra (po najetí myší se zobrazí Medium)
Rozdílů (v grafice ani výkonu) jsem si nevšimnul ani po změně kvality stromů.
Objects
Objects Ultra (po najetí myší se zobrazí Medium)
Nastavení objektů mění jen drobné detaily. Po snížení kvality se snížila plastičnost některých detailů (okna, dveře) na vzdálené budově. Framerate se po snížení nastavení nijak nezměnil.
Vehicle Reflections
Vehicle Reflections Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Nastavení odlesků snižuje odrazy okolí nejen od hráčova vozidla, ale též od aut soupeřů. Výkon po snížení kvality nastavení mírně vzrostl z 16 na 17 fps.
Water
Water High (po najetí myší se zobrazí Low)
Rozdílů v grafice jsem si po změně kvality vody nevšimnul. Nezměnil se ani výkon.
Post Process
Post Process High (po najetí myší se zobrazí Low)
Nastavení post processing efektů vypíná především efekt motion blur (rozmazání při rychlém pohybu), který je v Gridu 2 všudypřítomný. Výkon po snížení vzrostl z 15 na 16 snímků za sekundu.