Metro: Last Light — kráska s extrémními nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Metro: Last Light — kráska s extrémními nároky

Metro: Last Light — kráska s extrémními nároky | Kapitola 10

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 5. 2013 00:00 53

Seznam kapitol

1. Vylepšený engine z Metra 2033 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední nastavení 4. Výsledky GK na vysoké nastavení 5. Výsledky GK na nejvyšší nastavení 6. Výsledky GK na nejvyšší nastavení vč. vyhlazování 7. Vliv procesoru při vysokém nastavení
8. Vliv procesoru při nejvyšším nastavení vč. vyhlazování 9. Vliv nastavení na hru 10. Minimální vs. maximální nastavení grafiky 11. Galerie in game screenshotů 12. Výběr recenzí herních magazínů 13. Závěr

Když vyšla hra Metro 2033, ukázala perfektní vizuální zpracování. To však bylo vykoupeno extrémními hardwarovými nároky. Nyní je tu nástupce Metro: Last Light a situace se opakuje — hra vypadá skvěle, se „vším na maximum“ si ji však nezahraje téměř nikdo. Po snížení detailů však grafika naštěstí utrpí jen minimálně, zatímco výkon jde výrazně nahoru.

Reklama

Nastavení

Metro: Last Light — kráska s extrémními nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Metro: Last Light — kráska s extrémními nároky
i Zdroj: PCTuning.cz


vlevo maximální, vpravo minimální nastavení detailů

Scéna 1

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavení detailů jsou na scéně patrné v chybějících odlescích, kvalitě stínů a chybějícím efektu ambientní okluze, nižším rozlišení textur, chybějící teselaci, efektu přesvětlení a další. Rozdíl ve výkonu byl obrovský, po snížení všech efektů vzrostl z 21 na 117 fps.

Scéna 2

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Po snížení všech detailů působí scéna kvůli chybějícím efektu globální iluminace výrazně tmavěji. Dále chybí teselace na zdech a odlesky. Výkonnostní rozdíl je opět obrovský — 19 vs. 115 fps.

Scéna 3

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Na třetí scéně opět chybí odlesky, kvalita země je výrazně nižší, snížilo se rozlišení textur a na dřevěných prknech je patrná chybějící teselace Framerate vzrostl z 21 na 108 fps.

Scéna 4

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Scéna 5

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Scéna 6

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Na dalších scéně se už rozdíly opakují a jejich výčty by byly zbytečné. Nárůsty výkonu byly z 22 na 93 fps (scéna 4), z 23 na 114 fps (scéna 5) a z 20 na 90 fps (scéna 6).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama