Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
autor: Tomáš Šulc , publikováno 22.5.2013
Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky

Jednoduchých, ale zábavných a kvalitních stříleček je jako šafránu. Bloood Dragon je přesně takový. Ačkoliv nese název série Far Cry, nemá s ní kromě enginu a vývojářů de facto nic společného. To je ale jen dobře. Technické zpracování hry je průměrné, výtvarné šílené a nároky hry na výkon počítače jsou podobné jako u Far Cry 3.


Terrain

Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
Terrain High (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíly v nastavení terénu jsou patrné především na textuře cesty. Výkon po snížení vzrostl z 24 na 26 fps.

Water

Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
Water Very High (po najetí myší se zobrazí Low)

Snížení kvality vody má za důsledek vypnutí odlesků od vodní hladiny. Výkon po snížení kvality vody vzrostl z 26 na 28 fps.

Environment

Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
Environment High (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdílů v nastavení detailnosti herního prostředí jsem si nevšimnul, nezměnil se ani výkon.

Minimální x maximální nastavení grafiky

Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita
Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita

Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita
Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita

Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením detailů jsou spíše menší. Týkají se některých chybějících stínů, horší kvality vody a horší detailnosti vzdálených objektů. Zbylých změn si všimnete spíše jen výjimečně. Přesto je nárůst výkonu poměrně velký, s grafickou kartou AMD Radeon HD 6870 jsem ve Full HD rozlišení při zapnutém 4× AA naměřil nárůst z 25 na 42 u první a z 28 na 52 fps z druhé scény.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
31 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 14.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.