Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky | Kapitola 8
Seznam kapitol
Jednoduchých, ale zábavných a kvalitních stříleček je jako šafránu. Bloood Dragon je přesně takový. Ačkoliv nese název série Far Cry, nemá s ní kromě enginu a vývojářů de facto nic společného. To je ale jen dobře. Technické zpracování hry je průměrné, výtvarné šílené a nároky hry na výkon počítače jsou podobné jako u Far Cry 3.
Terrain
Terrain High (po najetí myší se zobrazí Low)
Rozdíly v nastavení terénu jsou patrné především na textuře cesty. Výkon po snížení vzrostl z 24 na 26 fps.
Water
Water Very High (po najetí myší se zobrazí Low)
Snížení kvality vody má za důsledek vypnutí odlesků od vodní hladiny. Výkon po snížení kvality vody vzrostl z 26 na 28 fps.
Environment
Environment High (po najetí myší se zobrazí Low)
Rozdílů v nastavení detailnosti herního prostředí jsem si nevšimnul, nezměnil se ani výkon.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením detailů jsou spíše menší. Týkají se některých chybějících stínů, horší kvality vody a horší detailnosti vzdálených objektů. Zbylých změn si všimnete spíše jen výjimečně. Přesto je nárůst výkonu poměrně velký, s grafickou kartou AMD Radeon HD 6870 jsem ve Full HD rozlišení při zapnutém 4× AA naměřil nárůst z 25 na 42 u první a z 28 na 52 fps z druhé scény.