Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
autor: Tomáš Šulc , publikováno 22.5.2013
Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky

Jednoduchých, ale zábavných a kvalitních stříleček je jako šafránu. Bloood Dragon je přesně takový. Ačkoliv nese název série Far Cry, nemá s ní kromě enginu a vývojářů de facto nic společného. To je ale jen dobře. Technické zpracování hry je průměrné, výtvarné šílené a nároky hry na výkon počítače jsou podobné jako u Far Cry 3.


Shadow

Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
Shadow Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíl mezi zapnutými a vypnutými stíny je dobře patrný na první pohled. Výkon se však po snížení nastavení nezměnil.

Post FX

Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
Post FX Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíl v grafice je při změně nastavení Post FX jen minimální a při hraní stěží viditelný. Přesto je nárůst výkonu obrovský. Framerate po snížení kvality Post FX vzrostl z 27 na 40 fps.

Geometry

Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
Geometry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení geometrie mění jen drobnosti jako je detailnost vzdálené ventilace či grafiku dveří vedle ní. Nárůst výkonu byl proto také malý, framerate poskočil z 25 na 26 fps.

Vegetation

Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky
Vegetation Very High (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdílů v nastavení vegetace jsem si nevšimnul a nezměnil se ani framerate.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
31 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 14.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.