Far Cry 3: Blood Dragon — rozbor chytlavé střílečky | Kapitola 7
Seznam kapitol
Jednoduchých, ale zábavných a kvalitních stříleček je jako šafránu. Bloood Dragon je přesně takový. Ačkoliv nese název série Far Cry, nemá s ní kromě enginu a vývojářů de facto nic společného. To je ale jen dobře. Technické zpracování hry je průměrné, výtvarné šílené a nároky hry na výkon počítače jsou podobné jako u Far Cry 3.
Shadow
Shadow Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Rozdíl mezi zapnutými a vypnutými stíny je dobře patrný na první pohled. Výkon se však po snížení nastavení nezměnil.
Post FX
Post FX Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Rozdíl v grafice je při změně nastavení Post FX jen minimální a při hraní stěží viditelný. Přesto je nárůst výkonu obrovský. Framerate po snížení kvality Post FX vzrostl z 27 na 40 fps.
Geometry
Geometry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Nastavení geometrie mění jen drobnosti jako je detailnost vzdálené ventilace či grafiku dveří vedle ní. Nárůst výkonu byl proto také malý, framerate poskočil z 25 na 26 fps.
Vegetation
Vegetation Very High (po najetí myší se zobrazí Low)
Rozdílů v nastavení vegetace jsem si nevšimnul a nezměnil se ani framerate.