Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě
Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě
autor: Tomáš Šulc , publikováno 24.4.2013
Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě

Máte rádi budovatelské strategie zaměřené na dopravu a rádi jste zkusili něco jiného než vynikající, ale již ohraný OTTD? Máme pro vás možný tip — Cities in Motion 2. Herní recenzenti jej hodnotí v průměru okolo 70 % a podobně tomu je i po stránce technického zpracování. Grafika je lehce nadprůměrná a potěší i rozumné hardwarové nároky.


Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě

Cities in Motion 2 je zástupcem ohroženého žánru budovatelských dopravních strategií. Ačkoliv hra není zcela bez chyb, pokud se dokážete smířit se složitějším ovládáním a herními mechanismy, čeká na vás v jádru kvalitní strategie za rozumnou budgetovou cenu. Technicky je Cities in Motion 2 postaven na univerzálním enginu Unity, který není mezi hráči PC her příliš známý. Grafika hry však vypadá dobře a byť není tak dobrá jako u nedávno vydaného SimCity, rozhodně vás nezklame. Potěší pěkně zpracovaným systémem cyklu dne a noci, chybí naopak změny počasí či větší detailnost vegetace okolo měst.

Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě

Hardwarové nároky má Cities in Motion 2 rozumné a přibližně odpovídají vizuální kvalitě hry. Pro plynulé hraní na o jeden až dva stupně snížené detaily tak bohatě postačí grafická nižší střední třídy v hodnotě dvou tisíc korun, pro hraní na nejvyšší nastavení Ultra je potřeba hardware aktuální střední třídy. O něco horší je to s nároky na výkon procesoru, které mě překvapily. Zde platí, že Cities in Motion 2 dokáže využít i potenciál přetaktovaných čtyřjader Intel řad Core i5 a i7. Mírně snížení detailů však pomáhá i snížit nároky na výkon procesoru, takže po snížení na úroveň High nebo Medium by už neměli mít problém ani majitelé o něco slabších strojů.

Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě

Pokud budete muset snižovat detaily a místo globálního snížení raději sami měníte jednotlivé položky, přináší velké nárůsty výkonu snížení kvality stínů a efektu ambientní okluze. Dále výrazně pomůže snížení kvality vodních odlesků a vzdálených detailů. Zbylá nastavení zvýšení výkonu také o něco pomohou, rozdíly už však nejsou tak velké. Po snížení všech nastavení na minimum se pak kvalita grafiky hry výrazně sníží, odměnou je však zvýšení rychlosti vykreslování na dvoj až trojnásobek původních hodnot.

Poděkování

Děkujeme partnerům Asus, Gigabyte, Intel a MSI, kteří zapůjčili vybavení na testy.

Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě

Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě



Tagy: cities in motion 2  unity engine  test  review  benchmark  recenze  amd  radeon  nvidia  geforce  ottd klon  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
24.4.2013 06:38:31   88.103.247.xxx 102
Koukám, že páni recenzenti z Hrej.cz asi neví, co znamená budovatelská strategie. Podle mě by tam mohlo být ještě víc nastavení všeho... Jen mě trošku štve, že každá linka musí mít své depo - co to je za blbost???
24.4.2013 07:24:04   80.47.78.xxx 80
Depo muze napajet nekolik linek najednou.
24.4.2013 07:25:54   80.47.78.xxx 118
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.4.2013 07:56:02   46.13.253.xxx 015
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.4.2013 08:35:48   37.221.253.xxx 322
V OTTD není depo na jednu trať, můžeš to kombinovat, ale je to trošku složitější na hlavu, tak to asi nevíš...
24.4.2013 11:47:31   78.41.23.xxx 120
Spousta lidí staví vlaky v OTTD stylem "jedna kolej, jeden vlak" a semafory jsou pro ně tabu...
24.4.2013 14:09:34   78.99.236.xxx 10
Tak častokrát začínam i ja. Potom upravím na terminus a neskôr na drive-thru. Je to tak výhodné.
24.4.2013 21:44:57   89.111.103.xxx 10
Ještě jsem se s nikým takovým nesetkal. A to hraju výhradně online.
24.4.2013 10:24:04   85.71.106.xxx 241
Citace:
Technicky je Cities in Motion 2 postaven na univerzálním enginu Unity, který není mezi hráči PC her příliš známý.


Co to je za blbost? Unity je jedním z nejrozšířenějších enginů v indie komunitě. To, že ho nepoužívá EA ještě neznamená, že je "nepříliš známý"
24.4.2013 11:50:46   78.41.23.xxx 211
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.4.2013 13:32:01   80.251.245.xxx 20
existuje grafický mód, který všechny ovládací prvky zvětší a zpřehlední. Teď si teda z fleku nevzpomenu jak se jmenuje. Jen škoda, že ho využívá jen pár servrů.
25.4.2013 19:49:06   46.13.253.xxx 10
si nastav rozlišení tak abys to viděl
25.4.2013 07:20:01   46.13.253.xxx 010
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

39 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 17.1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.