Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava BioShock Infinite – kompromis mezi FPS a uměním
BioShock Infinite – kompromis mezi FPS a uměním
autor: Lucie Jiříková , publikováno 17.4.2013
Seznam kapitol
1. Úvod, příběh hry
2. Tempo hry, lokace
3. Vybavení k boji a cestování
4. Souboje, shrnutí
BioShock Infinite – kompromis mezi FPS a uměním

Pojďme se bavit o dokonalé hře. Jmenuje se BioShock Infinite a spadá do žánru FPS. Toto označení se mi však jeví spíše jako urážka, osobně nový BioShock považuji za umělecké dílo. I kdyby se vám jiné akční hry příčily, BioShock na vás udělá dojem. Dojem tak hluboký, že vzpomínky budete mít vryté hluboko v paměti ještě roky po dohrání.


Právě nadpřirozené vlastnosti jsou první věcí, která soubojům v BioShock Infinity dodává pořádnou šťávu. Díky nim můžete například seslat na své nepřátele elektrický proud, ohnivou kouli, hejno vran a nebo si před sebou zhmotnit účinný štít, který vás ochrání před výstřely. Tyto vlastnosti se postupem hry mění, pokud vás ovšem některá z nich zaujala, můžete si ji zakoupit v prodejním automatu a tak ji používat stále.

BioShock Infinite – kompromis mezi FPS a uměním

Co se týče samotného zbrojního arzenálu, zde vás nečeká žádné překvapení. Brokovnice, kulomety, ostřelovačky a jim podobné bouchačky se sice dají v dalším specifickém prodejním automatu vylepšit, ovšem to je asi tak vše. Poměrně originální je však váš hák, který máte místo levé ruky. Dají se s ním uštědřovat velice povedené rány a k tomu je přidána i možnost efektního zakončení.

BioShock Infinite – kompromis mezi FPS a uměním

Hák je ale dobrou pomůckou hlavně ve chvílích, kdy se potřebujete přemístit z jednoho místa na druhé. Columbia je osazena háky a celou ji šněruje hustá síť kolejí. Díky svému vybavení se na obě tyto věci můžete pověsit a svištět tak městem s větrem o závod. A když píšu svištět, myslím tím svištět. Pocit rychlosti je téměř neskutečný a přilévá ke svěžímu tempu tohoto titulu.

BioShock Infinite – kompromis mezi FPS a uměním

Z kolejí se dá navíc i střílet a samozřejmě je umí používat i vaši protivníci, kteří z nich umí zamířit podobně, jako vy samotní. Díky tomu si nikdy nemůžete být jisti, z kterého rohu na vás zloduši vybafnou. Jednou jsou na střeše domu po levé straně a za několik sekund je už vidíte střílet z domu po vaší pravici.

BioShock Infinite – kompromis mezi FPS a uměním



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
32 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 8.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.