Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice

Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

20. 3. 2013 03:00 41

Seznam kapitol

1. Real Virtuality engine čtvrté generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení grafiky Standard 4. Výsledky GK při nastavení grafiky High 5. Výsledky GK při nastavení grafiky Ultra 6. Vliv procesoru na hru při nastavení Standard
7. Vliv procesoru na hru při nastavení Ultra 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Ačkoliv bylo vydání plné verze ArmA III odloženo až na podzim, můžete si třetí díl vojenské střílečky zahrát už dnes. Když si koupíte hru už teď, získáte přístup do alfa verze. Protože je o ni velký zájem, změřili jsme hardwarové nároky. Při nejvyšším nastavení detailů jsou také sice vysoké, po snížení však ArmA III běží plynule i na průměrném PC.

Reklama

ArmA III je v současné době v alfa verzi. Protože se nastavení detailů bude ještě vývoje možná měnit, nemělo by rozebírání jeho jednotlivých položek velký smysl. Přineseme jej až v rozboru finální verze hry. Místo něj jsem vyzkoušel, jak se vizuálně liší jednotlivé přednastavené úrovně detailů Low, Standard, High, Very High a Ultra a jak se s jejich změnou mění framete. Testoval jsem s grafickou kartou nVidia GeForce GTX 650 v rozlišení 1920 × 1080 px. Protože jsou rozdíly u jednotlivých scén většinou podobné, jsou komentáře u jednotlivých scén často shodné a liší se jen údaj o naměřeném počtu vykreslovaných snímků za sekundu.

Scéna 1


Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě




Ultra — plná kvalita grafiky, 13 fps
Very High — subjektivně žádné rozdíly proti Ultra, 15 fps
High — snížená kvality stínů, 17 fps
Standard — snížená kvalita stínů, vzdálených objektů, snížené rozlišení textur, 43 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky, 40 fps

Scéna 2


Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě




Ultra — plná kvalita grafiky, 17 fps
Very High — subjektivně žádné rozdíly proti Ultra, 20 fps
High — snížená kvality stínů, 26 fps
Standard — snížená kvalita stínů, vzdálených objektů, snížené rozlišení textur, 48 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky, 54 fps

Scéna 3


Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě




Ultra — plná kvalita grafiky, 19 fps
Very High — méně vegetace v dálce, zmizel kopec za vrtulníkem, 25 fps
High — snížená kvality stínů (v hangáru), menší množství vegetace v dálce, 29 fps
Standard — snížená kvalita stínů, dramatické snížení detailů v dálce, snížené rozlišení textur, 52 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky, snížení dohlednosti, 70 fps

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama