Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice

Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

20. 3. 2013 03:00 41

Seznam kapitol

1. Real Virtuality engine čtvrté generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení grafiky Standard 4. Výsledky GK při nastavení grafiky High 5. Výsledky GK při nastavení grafiky Ultra 6. Vliv procesoru na hru při nastavení Standard
7. Vliv procesoru na hru při nastavení Ultra 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Ačkoliv bylo vydání plné verze ArmA III odloženo až na podzim, můžete si třetí díl vojenské střílečky zahrát už dnes. Když si koupíte hru už teď, získáte přístup do alfa verze. Protože je o ni velký zájem, změřili jsme hardwarové nároky. Při nejvyšším nastavení detailů jsou také sice vysoké, po snížení však ArmA III běží plynule i na průměrném PC.

Reklama
Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Po zapnutí globálního nastavení High nároky hry výrazně vzrostou, především kvůli zapnutí plnohodnotného vyhlazování hran. V nízkých rozlišeních jsou pro plynulé hraní nad 40 fps potřeba grafické karty typu GeForce GTX 560 Ti nebo Radeon HD 6870, tj. karty o výkonu generaci staré střední třídy. Ve Full HD rozlišení je pak pro plynulé hraní při globálním nastavením detailů High potřeba grafických karet na úrovni aktuální střední třídy jako je GeForce GTX 660 nebo Radeon HD 7870.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama