Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
autor: Tomáš Šulc , publikováno 13.3.2013
SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou

Nové SimCity budí vášně. Nejen kvůli změně herního konceptu, ale také tragickému startu hry, kdy servery několik dní de facto nefungovaly. Po technické stránce se však SimCity povedlo. Grafika hry vypadá výborně a po snížení detailů běží i na slabších strojích. Za zmínku dále stojí nový engine GlassBox, který počítá veškeré simulace.


SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou

SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou

SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou

Zatímco nároky na výkon grafické karty jsou při nejvyšším nastavení všech detailů poměrně vysoké, nároky na výkon procesoru SimCity navzdory komplexnímu simulačnímu modelu nijak vysoké nemá. Naprosto plynule hra běžela na všech testovaných modelech, bohatě postačí jakýkoliv procesor řady AMD FX i modelů v nabídce Intel (vč. jinak slabých dvoujádrových Pentií). Problémy s plynulostí by neměli mít ani majitelé starších AMD Phenomů II (s výjimkou dvoujádrových Phenomů II X2, u těch si nejsem zcela jist).



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
70 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 33.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.