SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou

SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

13. 3. 2013 03:00 30

Seznam kapitol

1. Trojrozměrná grafika a vyspělé simulace GlassBox 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední nastavení 4. Výsledky GK na nejvyšší nastavení 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Nové SimCity budí vášně. Nejen kvůli změně herního konceptu, ale také tragickému startu hry, kdy servery několik dní de facto nefungovaly. Po technické stránce se však SimCity povedlo. Grafika hry vypadá výborně a po snížení detailů běží i na slabších strojích. Za zmínku dále stojí nový engine GlassBox, který počítá veškeré simulace.

Reklama
SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

Po přepnutí všech detailů na nejvyšší a zapnutí post processing vyhlazování FXAA nároky SimCity výrazně vzrostou a pro plynulé hraní je potřeba počítač s grafickou kartou vyšší střední třídy. V nízkých rozlišeních postačí třeba GeForce GTX 660 nebo Radeon HD 7870, v těch vyšší však doporučuji alespoň GeForce GTX 660 Ti nebo Radeon HD 7950.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama