SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou

SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

13. 3. 2013 03:00 30

Seznam kapitol

1. Trojrozměrná grafika a vyspělé simulace GlassBox 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední nastavení 4. Výsledky GK na nejvyšší nastavení 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Nové SimCity budí vášně. Nejen kvůli změně herního konceptu, ale také tragickému startu hry, kdy servery několik dní de facto nefungovaly. Po technické stránce se však SimCity povedlo. Grafika hry vypadá výborně a po snížení detailů běží i na slabších strojích. Za zmínku dále stojí nový engine GlassBox, který počítá veškeré simulace.

Reklama
SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

Při středním nastavením detailů je SimCity poměrně nenáročnou hrou a plynule si ji zahrají i majitelé průměrné výkonných počítačů. Pokud vám k plynulému hraní stačí průměrných čtyřicet snímků za sekundu (subjektivně se mi hra v tomto režimu zdála naprosto plynulá), postačí vám v nízkých rozlišeních grafické karty jako je nVidia GeForce GTX 650 nebo AMD Radeon HD 7750. Ve vyšších rozlišeních (typicky Full HD) jsou nároky o něco vyšší, rozumnými minimy pro plynulé hraní jsou Radeon HD 6850 nebo GeForce GTX 560.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama