Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

8. 3. 2013 03:00 133

Seznam kapitol

1. Upravený engine z minulých dílů 2. Výsledky GK s nastavením High 3. Výsledky GK s nastavením Ultimate 4. Výsledky GK s nastavením Ultimate a 2× SSAA 5. Vliv procesoru na hru při nastavení High 6. Vliv procesoru na hru při nejvyšším nastavení vč. AA
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Vliv nastavení na hru IV 11. Galerie in game screenshotů 12. Závěr

Kdo ve hrách Tomb Raider nikdy neobdivoval virtuální hrdinku Laru Croft, nemůže se snad vůbec počítat mezi pravověrné hráče. Po odmlce se série vrací na naše monitory a je plná síly. Platí to i pro technické zpracování, které vypadá parádně. Příjemně překvapí především zpracování vlasů pomocí technologie AMD Tress FX.

Reklama

Reflections

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Reflections High (po najetí myší se zobrazí Off)

Rozdílů v nastavení kvality odrazů jsem si nevšimnul a nenaměřil jsem ani změnu ve výkonu.

Depth of Field

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Depth of Field Ultra (po najetí myší se zobrazí Off)

Tomb Raider má implementované pokročilé metody efektu hloubky obrazu (Depth of Field), které jsou však v některých scénách velmi náročné na výkon. Vypnutí rozostření tak na testované scéně přineslo nárůst framerate z 21 na 37 fps!

SSAO

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


SSAO Ultra (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt ambientní okluze přidává stíny do tmavých míst, rozdíly jsou na skále jasně patrné. Vypnutí efektu SSAO přineslo nárůst výkonu z 36 na 41 fps.

Post Processing

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Post Processing On (po najetí myší se zobrazí Off)

Tomb Raider má implementovánu řadu post processing efektů jako je přesvícení nebo úprava barev. Vypnutí těchto efektů přineslo slušný nárůst rychlosti vykreslování hry z 32 na 37 snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama