Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
autor: Tomáš Šulc , publikováno 8.3.2013
Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Kdo ve hrách Tomb Raider nikdy neobdivoval virtuální hrdinku Laru Croft, nemůže se snad vůbec počítat mezi pravověrné hráče. Po odmlce se série vrací na naše monitory a je plná síly. Platí to i pro technické zpracování, které vypadá parádně. Příjemně překvapí především zpracování vlasů pomocí technologie AMD Tress FX.


Reflections

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
Reflections High (po najetí myší se zobrazí Off)

Rozdílů v nastavení kvality odrazů jsem si nevšimnul a nenaměřil jsem ani změnu ve výkonu.

Depth of Field

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
Depth of Field Ultra (po najetí myší se zobrazí Off)

Tomb Raider má implementované pokročilé metody efektu hloubky obrazu (Depth of Field), které jsou však v některých scénách velmi náročné na výkon. Vypnutí rozostření tak na testované scéně přineslo nárůst framerate z 21 na 37 fps!

SSAO

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
SSAO Ultra (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt ambientní okluze přidává stíny do tmavých míst, rozdíly jsou na skále jasně patrné. Vypnutí efektu SSAO přineslo nárůst výkonu z 36 na 41 fps.

Post Processing

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
Post Processing On (po najetí myší se zobrazí Off)

Tomb Raider má implementovánu řadu post processing efektů jako je přesvícení nebo úprava barev. Vypnutí těchto efektů přineslo slušný nárůst rychlosti vykreslování hry z 32 na 37 snímků za sekundu.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
75 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 35.1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.