Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

8. 3. 2013 03:00 133

Seznam kapitol

1. Upravený engine z minulých dílů 2. Výsledky GK s nastavením High 3. Výsledky GK s nastavením Ultimate 4. Výsledky GK s nastavením Ultimate a 2× SSAA 5. Vliv procesoru na hru při nastavení High 6. Vliv procesoru na hru při nejvyšším nastavení vč. AA
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Vliv nastavení na hru IV 11. Galerie in game screenshotů 12. Závěr

Kdo ve hrách Tomb Raider nikdy neobdivoval virtuální hrdinku Laru Croft, nemůže se snad vůbec počítat mezi pravověrné hráče. Po odmlce se série vrací na naše monitory a je plná síly. Platí to i pro technické zpracování, které vypadá parádně. Příjemně překvapí především zpracování vlasů pomocí technologie AMD Tress FX.

Reklama

Anti-Aliasing

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Anti-Aliasing FXAA (po najetí myší se zobrazí Off)


S vyhlazováním hran je v Tomb Riader obtíž. Samotná hra zubatými hranami velmi trpí, režimy plnohodotného vyhlazování SSAA jsou však extrémně náročné na výkon grafické karty. Drtivá většina hráčů se tak bude muset spokojit s výrazně méně kvalitním efektem FXAA, který však trpí řadou problémů v podobě rozmazání celého obrazu. Test výkonu však hovoří jasně — bez vyhlazování 34 fps, s vyhlazováním FXAA 33 fps a v režimu 2× SSAA 22 fps.

Shadows

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Shadows Normal (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení stínů mění, kolik se na scéně vykresluje dynamických stínů. Po snížení nastavení na Off se většina z nich přestane vykreslovat úplně. Kompenzací je zvýšení frameratu z 38 na 42 fps.

Shadow Resolution

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Shadow Resolution High (po najetí myší se zobrazí Low)

Po snížení nastavení Shadow Resolution se mírně sníží kvalita (detailnost/ostrost) dynamických stínů. Rozdíly jsou však velmi malé a výkon se po snížení vůbec nezměnil.

Level of Detail

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Level of Detail Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení Level of Detail mění dohlednost, rozdíly při změně nastavení jsou patrné při pohledu do otvoru ve skále. Výkon po snížení kvality nastavení LOD vzrostl o jeden snímek za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama