Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
autor: Tomáš Šulc , publikováno 8.3.2013
Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Kdo ve hrách Tomb Raider nikdy neobdivoval virtuální hrdinku Laru Croft, nemůže se snad vůbec počítat mezi pravověrné hráče. Po odmlce se série vrací na naše monitory a je plná síly. Platí to i pro technické zpracování, které vypadá parádně. Příjemně překvapí především zpracování vlasů pomocí technologie AMD Tress FX.


Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Při nejvyšším nastavení všech detailů včetně vyšší kvality vlasů Tress FX nároky Tomb Raider výrazně vzrostou. Pro plynulé hraní je už v nízkých rozlišeních potřeba poměrně výkonných grafických karet jako GeForce GTX 660 Ti nebo Radeon HD 7850, ve vyšších rozlišeních jsou pak potřeba highendové karty GeForce GTX 680 anebo Radeon HD 7870 a vyšší. Z grafů je dobře patrné, že při nejvyšším nastavení detailů hra běží výrazně lépe na kartách AMD Radeon.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
75 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 35.1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.