Crysis 3 — test nároků nejkrásnější hry současnosti
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Crysis 3 — test nároků nejkrásnější hry současnosti

Crysis 3 — test nároků nejkrásnější hry současnosti | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 2. 2013 03:00 117

Seznam kapitol

1. Řádně vylepšený CryEngine 3 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední nastavení bez AA 4. Výsledky GK na nejvyšší nastavení bez AA 5. Výsledky GK na nejvyšší nastavení s 4× MSAA 6. Vliv procesoru na hru při středním nastavení
7. Vliv procesoru na hru při nejvyšším nastavení 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Vliv nastavení na hru III 11. Galerie in game screenshotů 12. Závěr

Přinášíme test hardwarových nároků jedné z nejočekávanějších her roku — Crysis 3. Velká očekávání se tentokrát naplnila a nebojím se s plnou vážností říct, že jde o nejkrásnější a technicky nejvyspělejší hru současnosti! Nároky jsou při nejvyšším nastavení detailů velmi vysoké, po snížení si však novinku plynule zahrají i majitelé slabších počítačů.

Reklama

Particles

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Particles Very High (po najetí myší se zobrazí Low)

Po snížení kvality částicových efektů se přestanou vykreslovat například odlesky při střelbě z elektrické zbraně. Snížení však mělo velký dopad na výkon, framerate vzrostl z 20 na 25 fps.

Post Processing

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Post Processing Very High (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdílů v kvalitě grafiky jsem si po snížení nastavení post processing efektů nevšimnul. Výkon však mírně vzrostl z 19 na 21 snímků za sekundu.

Shading

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Shading Very High (po najetí myší se zobrazí Low)

Po snížení nastavení Shading se přestanou vykreslovat stíny efektu ambientní okluze. Rozdíly v kvalitě grafiky jsou dobře patrné, úměrně s nimi však vzrostl i framerate — z 23 na 28 fps.

Shadows

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Shadows Very High (po najetí myší se zobrazí Low)

Po snížení kvality stínů se drtivá většina dynamických stínů vykresluje i nadále, sníží se ale jejich detailnost a rozlišení. Toto snížení kvality přineslo nárůst výkonu z 23 na 26 fps.

Water

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Water Very High (po najetí myší se zobrazí Low)

Kvalita zpracování vody v Crysis 3 nemá obdoby. Po snížení kvality vody se i nadále vykreslují krásné vlny, vypnou se však odlesky světla od hladiny. Framerate po snížení kvality vody vzrostl o jeden snímek za sekundu na devatenáct.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama