Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3

Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3 | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

6. 3. 2013 03:00 21

Seznam kapitol

1. Jak zpackaný vývoj zničil nadějnou hru 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Počítačových her s vetřelci v hlavní roli už vyšly desítky, hráče však stále baví. Nejnovějším počinem v tomto žánru je Aliens: Colonial Marines. Ačkoliv měla hra všechny předpoklady stát se jednou z nejlepších tohoto typu, výsledek je velkým zklamáním. Platí to i pro technické zpracování, možnosti Unreal enginu 3 zůstaly téměř nevyužity.

Reklama

Shadow Detail

 Shadow Detail Maximum (po najetí myší se zobrazí Minimum)
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Detail Maximum (po najetí myší se zobrazí Minimum)

Snížení nastavení stínů znatelně sníží jejich kvalitu a z dynamických měkkých stínů se stanou jakési dynamicky se pohybující rozmazané šmouhy. Rozdíl v rychlost vykreslování hry jsem však po snížení nenaměřil.

FXAA

 FXAA On (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
FXAA On (po najetí myší se zobrazí Off)

Grafika Aliens: Colonial Marines zubatými hranami velmi trpí a vyhlazování hran proto rozhodně přijde vhod. Kvalita implementace post processing efektu FXAA je však nízká a v praxi dochází k částečnému rozmazání celého obrazu včetně už dříve nekvalitních a rozmazaných textur. Výkon po vypnutí FXAA vzrostl z 36 na 40 snímků za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením detailů jsou poměrně malé. V praxi si všimnete nižší kvality dynamických stínů, vypnutí (otřesného) efektu přesvícení u některých světel a občas několika dalších detailů. Výkon po vypnutí všech efektů včetně FXAA vzrostl s GeForce GT 630 v rozlišení 1920 × 1080 px z 28 na 34 fps u první a z 31 na 37 fps u druhé scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama