Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3

Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3 | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

6. 3. 2013 03:00 21

Seznam kapitol

1. Jak zpackaný vývoj zničil nadějnou hru 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Počítačových her s vetřelci v hlavní roli už vyšly desítky, hráče však stále baví. Nejnovějším počinem v tomto žánru je Aliens: Colonial Marines. Ačkoliv měla hra všechny předpoklady stát se jednou z nejlepších tohoto typu, výsledek je velkým zklamáním. Platí to i pro technické zpracování, možnosti Unreal enginu 3 zůstaly téměř nevyužity.

Reklama
Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

Drtivé většině hráčů poběží Aliens: Colonial Marines naprosto plynule. Přesto se však mohou objevit případy slabších sestav nebo notebooků, na kterých se bude nejnovější hra s vetřelci trhat a bude nutné o něco snížit detaily. Vliv jednotlivých nastavení na výkon jsem tentokrát testoval s grafickou kartou nVidia GeForce GT 630 v rozlišení 1920 × 1080 px.

Field of View

 Field of View Maximum (po najetí myší se zobrazí Minimum)
i Zdroj: PCTuning.cz
Field of View Maximum (po najetí myší se zobrazí Minimum)

Nastavení Field of View mění zorné pole hráče, což je ze srovnávacího screenu velmi dobře patrné. V zásadě slouží k tomu, aby si hráč nastavil proporce hry odpovídající poměru stran jeho monitoru. Rozdíl ve výkonu jsem při změně této položky nenaměřil.

Texture Detail

 Texture Detail Maximum (po najetí myší se zobrazí Minimum)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Detail Maximum (po najetí myší se zobrazí Minimum)

Ačkoliv by nastavení Texture Detail mělo měnit rozlišení textur, ve skutečnosti mění spíše odlesky (rozlišení textur je žalostné i při nejvyšším nastavení). Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil žádný.

World Detail

 World Detail Maximum (po najetí myší se zobrazí Minimum)
i Zdroj: PCTuning.cz
World Detail Maximum (po najetí myší se zobrazí Minimum)

Nastavení World Detail mění jen drobnosti jako je například krvavý flek okolo mrtvoly. Přesto je rozdíl ve výkonu měřitelný, po snížení nastavení vzrostl z framerate z 29 na 31 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama