Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3

Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3 | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

6. 3. 2013 03:00 21

Seznam kapitol

1. Jak zpackaný vývoj zničil nadějnou hru 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Počítačových her s vetřelci v hlavní roli už vyšly desítky, hráče však stále baví. Nejnovějším počinem v tomto žánru je Aliens: Colonial Marines. Ačkoliv měla hra všechny předpoklady stát se jednou z nejlepších tohoto typu, výsledek je velkým zklamáním. Platí to i pro technické zpracování, možnosti Unreal enginu 3 zůstaly téměř nevyužity.

Reklama
Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky na výkon procesoru jsou u Aliens: Colonial Marines podobně jako ty na grafickou kartu velmi nízké a pro plynulé hraní postačí libovolný novější procesor. Z procesorů Intel nabídnul dostatečnou rezervu i slabý dvoujádrový procesor řady Penitum. Dostatečně výkonné budou pravděpodobně i starší procesory řady Core 2 Duo/Quad. Analogicky byly dostatečně rychlé i všechny testované procesory AMD řady FX. S rezervou budou stačit i starší Phenomy II, jist si nejsem pouze u starých Athlonů X2. Ty budou dle mého názoru přeci jen už příliš pomalé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama