Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3

Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3 | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

6. 3. 2013 03:00 21

Seznam kapitol

1. Jak zpackaný vývoj zničil nadějnou hru 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Počítačových her s vetřelci v hlavní roli už vyšly desítky, hráče však stále baví. Nejnovějším počinem v tomto žánru je Aliens: Colonial Marines. Ačkoliv měla hra všechny předpoklady stát se jednou z nejlepších tohoto typu, výsledek je velkým zklamáním. Platí to i pro technické zpracování, možnosti Unreal enginu 3 zůstaly téměř nevyužity.

Reklama
Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky Aliens: Colonial Marines jsou i při nejvyšším nastavení všech detailů velmi nízké a na průměrně výkonném herním počítači novinka poběží naprosto plynule. Problém může nastat jen u velmi slabých grafických karet jako je například nVidia GeForce GT 440/630, AMD Radeon HD 6570 a podobně. U těchto karet jsem ve vyšších rozlišeních naměřil pád frameratu pod průměrných čtyřicet snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama