Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky

Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 2. 2013 03:00 13

Seznam kapitol

1. Sedm let starý engine z The Godfather 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Od Vánoc uplynuly téměř dva měsíce a na trh se dostávají první hry nového roku. Jednou z nich je třetí pokračování hororové vesmírné střílečky Dead Space. Stejně jako u předchozích dílů byla PC verze hry připravována až dodatečně coby konzolový port. Spíš než perfektní grafika a zpracování tak potěší nízké hardwarové nároky.

Reklama

Flares

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Flares On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Flares mění míru osvětlení různými zdroji světla. Rozdíl v grafice je dobře patrný, framerate po snížení nastavení však vzrostl jen o jeden snímek za sekundu z 23 na 24 fps.

Distortion

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Distortion On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Distortion zapíná a vypíná post processing efekt filmového zrnění a podobně. Proti Dead Space 2 však podobně upravených scén výrazně ubylo. Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.

Light Quality

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Light Quality High (po najetí myší se zobrazí Normal)

Snížení kvality osvětlení vypne některé odlesky, což je na vracích automobilů dobře patrné. Rozdíl ve výkonu však není velký, naměřil jsem nárůst jen o jeden snímek za sekundu.

Lighting Accumulation

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Lighting Accumulation High (po najetí myší se zobrazí Normal)

Nastavení Light Accumulation mění detailnost nasvětlení některých scén, dobře je to patrné na podlaze. Snížení nastavení však přineslo nárůst výkonu jen o jeden snímek za sekundu z 24 na 25 fps.

Decals

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Decals On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Decals ovlivňuje, zda na okolních objektech zůstávají stopy po střelbě. Žádný vliv na výkon nastavení nemá.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama