Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky

Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 2. 2013 03:00 13

Seznam kapitol

1. Sedm let starý engine z The Godfather 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Od Vánoc uplynuly téměř dva měsíce a na trh se dostávají první hry nového roku. Jednou z nich je třetí pokračování hororové vesmírné střílečky Dead Space. Stejně jako u předchozích dílů byla PC verze hry připravována až dodatečně coby konzolový port. Spíš než perfektní grafika a zpracování tak potěší nízké hardwarové nároky.

Reklama
Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky Dead Space 3 jsou sice nízké, přesto se mohou najít majitelé monitorů s vysokým rozlišením a slabou grafickou kartou, kde hra při nejvyšším nastavení detailů naprosto plynule nepoběží. Sem patří například testovaná kombinace starší GeForce GTS 450 ve Full HD rozlišení, na kterém jsem vliv jednotlivých nastavení na vzhled hry a výkon vyzkoušel.

Bloom

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Bloom On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Bloom zapíná a vypíná efekt přesvícení. Ačkoliv je rozdíl v grafice hry dobře patrný, žádné zvýšení výkonu po vypnutí tohoto efektu nenastalo.

Glow

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Glow On (po najetí myší se zobrazí Off)

Žádných rozdílů jsem si po vypnutí nsatavení Glow nevšimnul, nezměnil se ani framerate.

Depth of Field

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Depth of Field Yes (po najetí myší se zobrazí No)

Efekt Depth of Field navozuje dojem hloubky obrazu tím, že vzdálené objekty mírně rozmaže. Zatímco v Dead Space 2 byl rozdíl patrný téměř v každé scéně, v Dead Space 3 si jej všimnete spíše jen výjimečně. Rozdíl ve výkonu jsem po snížení DoF nenamařil.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama