Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky

Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 2. 2013 03:00 13

Seznam kapitol

1. Sedm let starý engine z The Godfather 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Od Vánoc uplynuly téměř dva měsíce a na trh se dostávají první hry nového roku. Jednou z nich je třetí pokračování hororové vesmírné střílečky Dead Space. Stejně jako u předchozích dílů byla PC verze hry připravována až dodatečně coby konzolový port. Spíš než perfektní grafika a zpracování tak potěší nízké hardwarové nároky.

Reklama
Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky na výkon procesoru má Dead Space 3 velmi nízké a pro plynulé hraní postačí téměř jakýkoliv procesor včetně starších modelů. Z testovaných osmi procesorů pro plynulé hraní s obrovskou rezervou postačily všechny. I v případě slabého Pentia G2020T jsem naměřil stejný framerate jako u ostatních modelů, limitujícím prvkem stále byla grafická karta.

Pokud se podíváme do staršího testu Dead Space 2, ve kterém jsem tehdy měřil výkon mimo jiné i s procesory Core 2 Duo, je patrné, že i na těchto procesorech hra běží naprosto plynule. Vzhledem k tomu, že ve třetím dílu je přidáno jen několik nových grafických efektů a jinak se engine téměř nezměnil, není žádný důvod se domnívat, proč by Dead Space 3 neměl plynule běžet i na takto starých procesorech.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama