Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky | Kapitola 5
Seznam kapitol
Od Vánoc uplynuly téměř dva měsíce a na trh se dostávají první hry nového roku. Jednou z nich je třetí pokračování hororové vesmírné střílečky Dead Space. Stejně jako u předchozích dílů byla PC verze hry připravována až dodatečně coby konzolový port. Spíš než perfektní grafika a zpracování tak potěší nízké hardwarové nároky.
Nároky na výkon procesoru má Dead Space 3 velmi nízké a pro plynulé hraní postačí téměř jakýkoliv procesor včetně starších modelů. Z testovaných osmi procesorů pro plynulé hraní s obrovskou rezervou postačily všechny. I v případě slabého Pentia G2020T jsem naměřil stejný framerate jako u ostatních modelů, limitujícím prvkem stále byla grafická karta.
Pokud se podíváme do staršího testu Dead Space 2, ve kterém jsem tehdy měřil výkon mimo jiné i s procesory Core 2 Duo, je patrné, že i na těchto procesorech hra běží naprosto plynule. Vzhledem k tomu, že ve třetím dílu je přidáno jen několik nových grafických efektů a jinak se engine téměř nezměnil, není žádný důvod se domnívat, proč by Dead Space 3 neměl plynule běžet i na takto starých procesorech.