Crysis 3 Open Beta — test hardwarových nároků
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Crysis 3 Open Beta — test hardwarových nároků

Crysis 3 Open Beta — test hardwarových nároků | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

1. 2. 2013 03:00 63

Seznam kapitol

1. Přichází nová modla fandů počítačové grafiky? 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výslekdy GK na střední nastavení bez AA 4. Výsledky GK na nejvyšší nastavení bez AA 5. Výsledky GK na nejvyšší nastavení s 4× MSAA 6. Vliv procesoru na hru při středním nastavení
7. Vliv procesoru na hru při nejvyšším nastavení 8. Vliv nastavení detailů na mapě Airport 9. Vliv nastavení detailů na mapě Museum 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Pouhé tři týdny před uvedením Crysis 3 vydali vývojáři volně přístupnou multiplayerovou betaverzi. Vyzkoušeli jsme ji a musíme říct, že grafika hry je jedním slovem úchvatná. Hardwarové nároky jsou při nejvyšším nastavení detailů dle očekávání vysoké a highendový počítač je pro plynulé hraní v nastavení Very High s vyhlazováním nutností.

Reklama
Crysis 3 Open Beta — test hardwarových nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

Crysis 3 Open Beta — test hardwarových nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

Crysis 3 Open Beta — test hardwarových nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

Kombinace nastavení nejvyšších detailů Very High a zapnutého plnohodnotného vyhlazování 4× MSAA je na výkon počítače extrémně náročná a pro plynulé hraní jsou potřeba highendové grafické karty. V nízkých rozlišeních lze plynule hrát třeba s Radeonem HD 7970 nebo GeForce GTX 670, ve Full HD rozlišení však pod průměrných čtyřicet snímků za sekundu spadla i nejvýkonnější GeForce GTX 680. Zajímavé také je, že po zapnutí vyhlazování hran 4× MSAA dochází k obrovskému propadu výkonu u karet AMD Radeon, zatímco v nižších dvou testovaných nastaveních podávají karty obou výrobců srovnatelné výsledky.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama