Test Drive: Ferrari Racing Legends — odbytý port z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Test Drive: Ferrari Racing Legends — odbytý port z konzolí

Test Drive: Ferrari Racing Legends — odbytý port z konzolí | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 1. 2013 03:00 24

Seznam kapitol

1. Složitý a dlouhý vývoj s kontroverzním výsledkem 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Ačkoliv nese název arkádové závodní série Test Drive, patří Ferrari Racing Legends spíše do série Shift nebo GTR. Se sérií Shift sdílí novinka i engine. Grafika (i samotná hra) však bohužel není tak dobrá, jak by se od zkušených vývojářů dalo čekat. Potěší detailní zpracování slavných maranellských aut, mínusem je naopak odbytý konzolový port.

Reklama

Dynamic Reflections

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Dynamic Reflections High (po najetí myší se zobrazí Low)

Jedním z mála nastavení, které má vliv na grafiku a framerare, je nastavení odrazů. Ačkoliv jsou rozdíly v odrazech od karoserie auta poměrně malé, vliv na výkon nastavení má a po snížení vzrostl framerate z 38 na 44 fps.

Motion Blur

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Motion Blur High (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Motion Blur mění míru rozmazání obrazu při rychlé jízdě. Nutno říct, že při nastavení High byl obraz subjektivně rozmazán až příliš, osobně doporučuji úroveň Medium nebo Low. Změna nastavení má dopad na výkon, změna z High na Off zvýšila framerate z 39 na 45 fps.

Anti-Aliasing

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Anti-Aliasing High (po najetí myší se zobrazí Off)

Zubaté hrany jsou v Test Drive: Ferrari Racing Legends dobře patrné, vyhlazování hran proto doporučuji použít. Nejlepší jsou plnohodnotné režimy vyhlazování Low a High, hra kromě nich umí zapnout i post processing efekty MLAA/FXAA. Při vypnutí z režimu High  na Off vzrostl výkon z 34 na 42 snímků za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením detailů jsou velmi malé. Pomineme-li položky jako HUD nebo virtuální zpětné zrcátko, které na výkon nemají žádný vliv, jsou rozdíly v odrazech, rozmazání obrazu a vyhlazení hran. Výkonnostní nárůst při snížení nastavení z nejvyššího na nejnižší je přesto poměrně slušný, s grafickou kartou nVidia GeForce GTS 450 došlo ve Full HD rozlišení k nárůstu z 36 na 63 fps u první a z 43 na 82 fps u druhé scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama