Test Drive: Ferrari Racing Legends — odbytý port z konzolí | Kapitola 6
Seznam kapitol
Ačkoliv nese název arkádové závodní série Test Drive, patří Ferrari Racing Legends spíše do série Shift nebo GTR. Se sérií Shift sdílí novinka i engine. Grafika (i samotná hra) však bohužel není tak dobrá, jak by se od zkušených vývojářů dalo čekat. Potěší detailní zpracování slavných maranellských aut, mínusem je naopak odbytý konzolový port.
Nároky Test Drive: Ferrari Racing Legends sice nejsou nijak přehnané, především u starších počítačů však pro plynulé hraní bude přesto nutné o něco snížit detaily. Položek v nastavení detailů je bohužel jen pár a ne všechny ovlivňují přímo detaily a framerate. Jak už jsem psal v první kapitole, konverze z konzolí je u této hry značně odbytá. Přesto jsem vliv jednotlivých nastavení na výkon vyzkoušel a to s grafickou kartou nVidia GeForce GTS 450 v rozlišení 1920 × 1080 px při zapnutém vyhlazování hran (režim High — plnohodnotné čtyřnásobné vyhlazování).
HUD
HUD On (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení HUD zapíná a vypíná 2D informační panel s tachometrem, pozicí v závodě atd. Na grafiku, respektive framerate, nemá tato položka žádný vliv.
Mirrors
Mirrors On (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení Mirrors zapíná a vypíná virtuální zpětné zrcátko zobrazené v horní části monitoru při jiném pohledu kamery než z kokpitu vozu. Na výkon toto nastavení nemá žádný vliv.
Driving Line
Driving Line Yes (po najetí myší se zobrazí No)
Driving Line zapíná a vypíná pomocnou čáru zobrazující ideální stopu na trati. Ani toto nastavení nemá žádný vliv na výkon.