Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11 | Kapitola 7
Seznam kapitol
Zatímco první Far Cry měl fenomenální úspěch, dvojka tak dobrá nebyla. Far Cry 3 se snaží vrátit sérii zpět na vrchol, bez chyb to však není ani tentokrát. Technicky vychází „trojka“ z druhého dílu, engine Dunia byl ale výrazně vylepšen. Grafika hry je na velmi dobré úrovni, nechybí podpora rozhraní DirectX 11 s moderními efekty.
Shadow
Snížení nastavení stínů stíny úplně nevypne, výrazně však sníží jejich kvalitu. Výkon na druhou stranu vzrostl z 29 na 33 fps.
Post FX
Nastavení post processing efektu má ve hrách obvykle jen malý vliv na výkon. Ne tak ve Far Cry 3, kdy vypnutí efektů Post FX způsobilo nárůst výkonu z 27 na 41 fps! Rozdíly v grafice jsou přitom jen malé.
Geometry
Snížení nastavení geometrie má paradoxně za následek snížení vzdálenosti, po kterou se vykresluje nízká vegerace. Framerate po snížení vzrostl z 26 na 29 fps.
Vegetation
Rozdílů v nastavení vegetace jsem si nevšimnul, nezměnil se ani výkon.