Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11 | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 12. 2012 03:00 50

Seznam kapitol

1. Vylepšený engine z Far Cry 2 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Zatímco první Far Cry měl fenomenální úspěch, dvojka tak dobrá nebyla. Far Cry 3 se snaží vrátit sérii zpět na vrchol, bez chyb to však není ani tentokrát. Technicky vychází „trojka“ z druhého dílu, engine Dunia byl ale výrazně vylepšen. Grafika hry je na velmi dobré úrovni, nechybí podpora rozhraní DirectX 11 s moderními efekty.

Reklama
Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Far Cry 3 patří mezi hry, které jsou velmi náročné na vysoký framerate ještě při 30 fps je cítit poměrně silné trhání. Průměrných 40 fps je proto pro v rámci možností plynulé hraní jako skutečné minimum. Nároky hry jsou při nejvyšším nastavení detailů střední a nad 40 fps se dostanete s moderními kartami střední třídy. V nižších rozlišeních jsou rozumným minimem grafické karty jako AMD Radeon HD 6870 nebo nVidia GeForce GTX 650, ve vyšších rozlišeních je pak k plynulému hraní potřeba karet typu GeForce GTX 660 nebo Radeon HD 7850.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama