Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 3.12.2012
Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Zatímco první Far Cry měl fenomenální úspěch, dvojka tak dobrá nebyla. Far Cry 3 se snaží vrátit sérii zpět na vrchol, bez chyb to však není ani tentokrát. Technicky vychází „trojka“ z druhého dílu, engine Dunia byl ale výrazně vylepšen. Grafika hry je na velmi dobré úrovni, nechybí podpora rozhraní DirectX 11 s moderními efekty.


Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 patří mezi hry, které jsou velmi náročné na vysoký framerate ještě při 30 fps je cítit poměrně silné trhání. Průměrných 40 fps je proto pro v rámci možností plynulé hraní jako skutečné minimum. Nároky hry jsou při nejvyšším nastavení detailů střední a nad 40 fps se dostanete s moderními kartami střední třídy. V nižších rozlišeních jsou rozumným minimem grafické karty jako AMD Radeon HD 6870 nebo nVidia GeForce GTX 650, ve vyšších rozlišeních je pak k plynulému hraní potřeba karet typu GeForce GTX 660 nebo Radeon HD 7850.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
100 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 44.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.