Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
autor: Tomáš Šulc , publikováno 25.11.2012
Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice

Assassin's Creed III je plný změn. Nezměnilo se jen prostředí, kde se děj odehrává, ale také technologie — hra běží na novém enginu AnvilNext. PC verze vychází tradičně se zpožděním proti konzolovým, rozdíly jsou ale znát. Grafika je celkově vyspělejší a nechybí podpora moderních technologií jako je teselace nebo režim vyhlazování TXAA.


Assassin\'s Creed III — americká revoluce v pěkné grafice

Při nejvyšším nastavení detailů Assassin's Creed III rozhodně neběží plynule na libovolném počítači. Hráči se slabšími stroji tak budou muset často snižovat nastavení detailů. S AMD Radeonem HD 6870 jsem proto v rozlišení 1920 × 1080 px při zapnutém režimu vyhlazování Velmi vysoké všechna nastavení podrobně prošel.

Kvalita prostředí

Assassin\'s Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
Kvalita prostředí Velmi vysoké (po najetí myší se zobrazí Normální)

Rozdíly v nastavení kvality prostředí se týkají dohlednosti (viz loď nalevo) i samotných detailů prostředí. Střecha na budově není tolik rozbitá, okno pod ní není plastické atd. Framerate po snížení nastavení vzrostl jen o jeden snímek za sekundu z 24 na 25 fps.

Kvalita textur

Assassin\'s Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
Kvalita textur Vysoké (po najetí myší se zobrazí Normální)

Rozdíly v nastavení rozlišení textur jsou velmi malé, na řadě míst si jich vůbec nevšimnete. Tomu odpovídá jen minimální nárůst výkonu, na testovací scéně se vůbec nezměnil.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
80 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 36.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.