Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
autor: Tomáš Šulc , publikováno 25.11.2012
Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice

Assassin's Creed III je plný změn. Nezměnilo se jen prostředí, kde se děj odehrává, ale také technologie — hra běží na novém enginu AnvilNext. PC verze vychází tradičně se zpožděním proti konzolovým, rozdíly jsou ale znát. Grafika je celkově vyspělejší a nechybí podpora moderních technologií jako je teselace nebo režim vyhlazování TXAA.


Assassin\'s Creed III — americká revoluce v pěkné grafice

Assassin\'s Creed III — americká revoluce v pěkné grafice

Assassin\'s Creed III — americká revoluce v pěkné grafice

Po zapnutí vyhlazování úrovně Velmi vysoké (režim 4× MSAA kombinovaný s vyšší kvalitou post processing efektu FXAA) nároky Assassin's Creed III při nejvyšším nastavení detailů výrazně vzrostou. Už v nízkých rozlišeních je pro plynulé hraní okolo čtyřiceti snímků za sekundu potřeba grafických karet střední třídy jako je AMD Radeon HD 6870/nVidia GeForce GTX 650 Ti a podobné. Ve vysokých rozlišeních (typicky Full HD) se pak nad stanovanou hranici dostanete jen s velmi výkonnými kartami typu GeForce GTX 660 Ti, Radeon HD 7970 a podobné.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
80 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 36.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.