Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 23.11.2012
Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Nový díl série Hitman patří k nejočekávanějším hrám roku. Absolution se povedl a potěší nejen herní kvalitou, ale i technickým zpracováním. Hra používá zbrusu nový engine s podporou efektů DirectX 11. Ty tentokrát nejsou jen marketingovým tahákem, Hitman: Absolution podporuje nejmodernější efekty jako teselace či global illumination.


Reflections

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
Reflations High (po najetí myší se zobrazí Very Low)

Rozdíl v nastavení kvality odrazů je dobře patrný na první pohled. Framerate po snížení vzrostl z 26 na 32 fps.

Level of Detail

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
Level of Detail Ultra (po najetí myší se zobrazí Very Low)

Nastavení Level of Details (LOD) mění detailnost vzdálených objektů. Po snížení se vzdálená tráva přestane vykreslovat, sníží se detailnost grafiky altánu nebo vzdálených stromů. Výkon na druhou stranu vzrostl z 19 na 21 fps.

Depth of Field

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
Depth of Field High (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Depth of Field rozmazává obraz a zahrnuje v sobě nejen běžný efekt Depth of Field (rozmazání předmětů v rozdílné hloubce), ale také Bokeh Filtering (filmový efekt, patrný na testovací scéně). Výkon po vypnutí efektu DOF vzrostl z 34 na 36 fps.

SSAO

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
SSAO High (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt ambientní okluze nemůže v technicky vyspělé hře jako je Hitman: Absolution chybět. Výkon po vypnutí efektu SSAO vzrostl z 33 na 47 fps.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
87 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 29.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.