Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 23.11.2012
Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Nový díl série Hitman patří k nejočekávanějším hrám roku. Absolution se povedl a potěší nejen herní kvalitou, ale i technickým zpracováním. Hra používá zbrusu nový engine s podporou efektů DirectX 11. Ty tentokrát nejsou jen marketingovým tahákem, Hitman: Absolution podporuje nejmodernější efekty jako teselace či global illumination.


Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Zatímco nároky na výkon grafické karty jsou u Hitman: Absolution velmi vysoké, nároky na výkon procesoru hra příliš vysoké nemá. Pod stanovanou hranici průměrných třiceti snímků hra spadla jen na slabých dvoujádrových procesorech AMD Phenom II X2 a dvoujádru řady Intel Core i3 při frekvenci pod 3,0 GHz. Pro páté pokračování série Hitman je tedy ideální čtyřjádrový procesor, postačí i slabší model AMD Phenom II X4. Hitman: Absolution také jako jedna z mála her dokáže využít potenciálu šestijádrových procesorů.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
87 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 29.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.