Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 23.11.2012
Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Nový díl série Hitman patří k nejočekávanějším hrám roku. Absolution se povedl a potěší nejen herní kvalitou, ale i technickým zpracováním. Hra používá zbrusu nový engine s podporou efektů DirectX 11. Ty tentokrát nejsou jen marketingovým tahákem, Hitman: Absolution podporuje nejmodernější efekty jako teselace či global illumination.


Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution patří mezi hry méně náchylné na framerate a pro plynulé hraní proto postačí i hodnoty okolo průměrných třiceti snímků za sekundu. Při středním nastavení detailů se zapnutým post processing vyhlazováním FXAA se na tyto hodnoty dostanete s většinou novějších grafických karet. V nižších rozlišeních postačí i vyloženě slabé karty jako je nVidia GeForce GT 630 nebo AMD Radeon HD 6670, ve vyšších rozlišeních je potřeba o něco výkonnějších karet jako GeForce GTS 450 či Radeon HD 6750.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
87 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 29.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.