Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 23.11.2012
Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Nový díl série Hitman patří k nejočekávanějším hrám roku. Absolution se povedl a potěší nejen herní kvalitou, ale i technickým zpracováním. Hra používá zbrusu nový engine s podporou efektů DirectX 11. Ty tentokrát nejsou jen marketingovým tahákem, Hitman: Absolution podporuje nejmodernější efekty jako teselace či global illumination.


Hrej

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

„Ani zbytečný příběh a některé drobné přehmaty v designu AI nezmění nic na tom, že nový Hitman patří mezi nejlepší hry předvánoční sezóny. Díky enginu Glacier 2 výborně vypadá a díky zkušenostem jeho autorů se ještě lépe hraje. Pokaždé jinak, ale pokaždé zábavně.“

Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi

Games.cz

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Nový Hitman splnil předsevzetí. Je důstojným soupeřem pro Corva z Dishonored. Ještě žádná stealth akce neměla tak fantastickou prezentaci a filmové pojetí. Hratelnost je téměř tak dobrá jako dřív, jenom škoda slabého příběhu, zrychleného závěru a nepřesvědčivé umělé inteligence.

Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi

Eurogamer

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Nový Hitman: Absolution rozhodně sérii nedělá ostudu. Nabízí jak klidné tiché opatrné plížení a pohrávání si s různými možnostmi eliminace většiny cílů, tak v případě prozrazení dokáže nabídnout i zábavné adrenalinové situace a akci. Zapracování instinktu dělá tichý postup přehlednější, ale zdaleka ne primitivní či jednoduchý. Hra by pouze zasloužila lépe napsaný příběh a některé lokace více volnosti. Přesto se můžete těšit na mnoho hodin zábavy. I po dohrání kampaně má hra stále co nabídnout, zejména díky Contracts módu, ke kterému se budu rád vracet.

Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi

IGN (anglicky)

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Like Dishonored before it, it’s actually a true pleasure to play a game that lets you tackle it from multiple angles. After several years of increasingly totalitarian games where you’re very much following a pre-determined path, it’s nice to have a game that doesn’t just encourage improvisation; it requires it. More please.

Hodnocení: 9.0/10; odkaz na recenzi



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
87 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 29.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.