Skyrim s mody aneb jak vylepšit grafiku perfektního RPG
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Skyrim s mody aneb jak vylepšit grafiku perfektního RPG

Skyrim s mody aneb jak vylepšit grafiku perfektního RPG | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

17. 12. 2012 03:00 25

Seznam kapitol

1. Druhý Oblivion se bohužel nekonal 2. Skyrim — přehled grafických modifikací 3. Testovací sestava, metodika, nastavení 4. Výsledky GK — původní kvalita hry 5. Výsledky GK — grafické módy
6. Vliv procesoru na hru — původní kvalita hry 7. Vliv procesoru na hru — grafické módy 8. Galerie srovnávacích screenů s grafickými módy 9. Další screeny ze hry s grafickými módy 10. Závěr

Byť grafika rok starého RPG The Elder Scrolls V: Skyrim není špatná, očekávání nenaplnila. Objevila se však řada grafických modifikací. Vyzkoušeli jsme několik z nich a můžeme říct, že s nimi Skyrim vypadá o poznání lépe. Nároky jsou přitom v rozumných mezích, Skyrim s módy mohou vyzkoušet i majitelé grafik střední třídy.

Reklama

Testovací sestava

Skyrim s mody aneb jak vylepšit grafiku perfektního RPG
i Zdroj: PCTuning.cz

Hru jsem testoval na počítači s procesorem Intel Core i5-2500K, který jsem přetaktoval na 4,7 GHz. Počítač byl dále osazen dvojicí 4GB DDR3 pamětí Geil na frekvenci 1866 MHz, systémovým pevným diskem Samsung SpinPoint T a to vše v desce MSI Big Bang Marshal. Všechny komponenty jsem napájel 850W zdrojem Nexus.

K testovaní jsem použil sadu desíti grafických karet zahrnující modely od nVidia GeForce GTS 450 až po AMD Radeon HD 7970. Pro karty GeForce jsem použil ovladače GeForce 310.54, pro AMD Radeony pak Catalyst 12.10 WHQL.

Metodika testování

Skyrim s mody aneb jak vylepšit grafiku perfektního RPG
i Zdroj: PCTuning.cz

Skyrim nemá vestavěný benchmark, testoval jsem tak přímo hraním hry. K měření výkonu jsem si vybral městskou lokaci, kdy jsem v noci procházel přibližně minutový úsek. Framerate jsem měřil programem Fraps.

Nastavení hry

i Zdroj: PCTuning.cz

Nastavení grafiky bylo během testování vždy maximální možné a výkon jsem měřil ve dvou režimech — při nejvyšším nastavení detailů v původní kvalitě hry a po nainstalování všech grafických modifikací (jejich výčet viz minulá kapitola). Testovaná rozlišení byla 1280 × 1024, 1680 × 1050 a 1920 × 1200 px, přičemž bez i se zapnutými modifikacemi jsem výkon měřil s vypnutým i zapnutým vyhlazováním hran (režim 4× MSAA, post processing vyhlazování FXAA vypnuto).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama