Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11

Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11 | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

16. 11. 2012 00:00 29

Seznam kapitol

1. Infinity Wards engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK se zapnutým vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Srovnání kvality vyhlazování vč. TXAA
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Stejně jako každý rok je i aktuální pokračování série Call of Duty s podtitulem Black Ops II enormně úspěšné. A stejně jako každý rok běží i Black Ops II na enginu IW z roku 2005. Několika změn jsme se ale přesto dočkali, o vylepšení technické stránky svědčí třeba implementace DirectX 11. Bude to ale i po sedmi letech stačit?

Reklama

FXAA

 FXAA Yes (po najetí myší se zobrazí No)
i Zdroj: PCTuning.cz
FXAA Yes (po najetí myší se zobrazí No)

Technologii post processing vyhlazování ve hře zastupuje režim FXAA. Také tento typ vyhlazování vyhladí obraz, kvalita vyhlazení však není tak dobrá a nevýhodou je částečné rozmazání obrazu. Výkon po vypnutí FXAA vzrostl z 34 na 38 fps.

Ambient Occlusion

 Ambient Occlusion On (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Ambient Occlusion On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt ambientní okluze přidává stíny do tmavých míst. Framerate po vypnutí efektu vzrostl o čtyři snímky za 30 snímků za sekundu.

Depth of Field

 Depth of Field High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Depth of Field High (po najetí myší se zobrazí Low)

Efekt hloubky obrazu se snaží navodit dojem trojrozměrnosti rozmazáním objektů v jiné vzdálenosti, než na kterou se zrovna díváte. Vypnutí efektu DoF přineslo nárůst výkonu o dva snímky za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením detailů je především v rozlišení textur, jejich chybějící filtraci a absenci vyhlazení hran. Jiných rozdílů si všimnete spíše jen výjimečně. Nárůst výkonu po snížení všech detailů je tak spíše malý a při hraní na slabé sestavě vás rozhodně nezachrání. S AMD Radeonem HD 6670 jsem v rozlišení 1920 × 1080 px zaměřil nárůst z 29 na 47 fps u první scény a z 20 na 28 fps u druhé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama