Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11

Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11 | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

16. 11. 2012 00:00 29

Seznam kapitol

1. Infinity Wards engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK se zapnutým vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Srovnání kvality vyhlazování vč. TXAA
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Stejně jako každý rok je i aktuální pokračování série Call of Duty s podtitulem Black Ops II enormně úspěšné. A stejně jako každý rok běží i Black Ops II na enginu IW z roku 2005. Několika změn jsme se ale přesto dočkali, o vylepšení technické stránky svědčí třeba implementace DirectX 11. Bude to ale i po sedmi letech stačit?

Reklama
Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Nový díl série Call of Duty nemá nijak přehnané nároky na výkon grafické karty a procesoru, přesto budou muset majitelé slabších počítačů pro plynulé hraní snižovat detaily. Vliv všech nastavení na framerate a vizuální kvalitu hry jsem vyzkoušel s kartou AMD Radeon HD 6670 v rozlišení 1920 × 1080 px při zapnutém vyhlazování hran.

Texture Quality

 Texture Quality Extra (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Quality Extra (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíl v nastavení kvality textur je dobře patrný na první pohled. Vliv na výkon má ale samotné nastavení malý, framerate vzrostl jen z 30 na 31 snímků za sekundu.

Texture Filtering

 Texture Filtering High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Filtering High (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení filtrování textur zabraňuje rozmazávání vzdálených textur. Výkon po snížení kvality filtrování vzrostl z 29 na 32 fps.

Anti-Aliasing

 Anti-Aliasing 4× MSAA (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Anti-Aliasing 4× MSAA (po najetí myší se zobrazí Off)

Hra podporuje dva režimy vyhlazování hran. Prvním je běžná technologie vyhlazování. Testoval jsem režim 4× MSAA, přičemž rozdíl v kvalitě vyhlazení hran je dobře patrný na první pohled. Výkon po vypnutí MSAA vzrostl z 36 na 40 fps. Tento typ vyhlazování rozhodně doporučuji, nemá totiž na rozdíl od post processing vyhlazování žádné negativní účinky.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama