Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11 | Kapitola 7
Seznam kapitol
Stejně jako každý rok je i aktuální pokračování série Call of Duty s podtitulem Black Ops II enormně úspěšné. A stejně jako každý rok běží i Black Ops II na enginu IW z roku 2005. Několika změn jsme se ale přesto dočkali, o vylepšení technické stránky svědčí třeba implementace DirectX 11. Bude to ale i po sedmi letech stačit?
Nový díl série Call of Duty nemá nijak přehnané nároky na výkon grafické karty a procesoru, přesto budou muset majitelé slabších počítačů pro plynulé hraní snižovat detaily. Vliv všech nastavení na framerate a vizuální kvalitu hry jsem vyzkoušel s kartou AMD Radeon HD 6670 v rozlišení 1920 × 1080 px při zapnutém vyhlazování hran.
Texture Quality
Rozdíl v nastavení kvality textur je dobře patrný na první pohled. Vliv na výkon má ale samotné nastavení malý, framerate vzrostl jen z 30 na 31 snímků za sekundu.
Texture Filtering
Nastavení filtrování textur zabraňuje rozmazávání vzdálených textur. Výkon po snížení kvality filtrování vzrostl z 29 na 32 fps.
Anti-Aliasing
Hra podporuje dva režimy vyhlazování hran. Prvním je běžná technologie vyhlazování. Testoval jsem režim 4× MSAA, přičemž rozdíl v kvalitě vyhlazení hran je dobře patrný na první pohled. Výkon po vypnutí MSAA vzrostl z 36 na 40 fps. Tento typ vyhlazování rozhodně doporučuji, nemá totiž na rozdíl od post processing vyhlazování žádné negativní účinky.