Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11

Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11 | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

16. 11. 2012 00:00 29

Seznam kapitol

1. Infinity Wards engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK se zapnutým vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Srovnání kvality vyhlazování vč. TXAA
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Stejně jako každý rok je i aktuální pokračování série Call of Duty s podtitulem Black Ops II enormně úspěšné. A stejně jako každý rok běží i Black Ops II na enginu IW z roku 2005. Několika změn jsme se ale přesto dočkali, o vylepšení technické stránky svědčí třeba implementace DirectX 11. Bude to ale i po sedmi letech stačit?

Reklama
Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky Call of Duty: Black Ops II jsou v režimu při nejvyšším nastavení detailů bez vyhlazování hran poměrně nízké. K plynulému hraní okolo průměrných čtyřiceti snímků za sekundu je potřeba grafická karta nižší střední třídy. V nižších rozlišeních jako je 1280 × 1024 px postačí starší karty typu nVidia GeForce GTS 450 nebo AMD Radeon HD 6770, ve vyšších rozlišeních je třeba o něco výkonnějších karet jako GeForce GTX 650 či Radeon HD 7770.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama