Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

25. 10. 2012 03:00 19

Seznam kapitol

1. Nejrozšířenější engine současnosti opět na scéně 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK se zapnutým vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Dishonored je dle ohlasů jedním z největších překvapení této herní sezóny. Technickou vyspělostí hra sice nepřekvapí, použit byl Unreal Engine 3, na druhou stranu je výtvarné zpracování hry výborné a na Dishonored je radost pohledět. Potěší také hardwarové nároky, duchovního nástupce Thiefa si zahraje téměř každý.

Reklama
Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

I po zapnutí vyhlazování hran (post processing efekty MLAA/FXAA) běžel Dishonored plynule na všech testovaných grafických kartách. Lehké trhání jsem naměřil jen s kartou nVidia GeForce GT 630 v rozlišení 1920 × 1080 px, kdy framerate klesnul lehce pod čtyřicet snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama