Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky
Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky
autor: Tomáš Šulc , publikováno 25.10.2012
Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored je dle ohlasů jedním z největších překvapení této herní sezóny. Technickou vyspělostí hra sice nepřekvapí, použit byl Unreal Engine 3, na druhou stranu je výtvarné zpracování hry výborné a na Dishonored je radost pohledět. Potěší také hardwarové nároky, duchovního nástupce Thiefa si zahraje téměř každý.


Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

I po zapnutí vyhlazování hran (post processing efekty MLAA/FXAA) běžel Dishonored plynule na všech testovaných grafických kartách. Lehké trhání jsem naměřil jen s kartou nVidia GeForce GT 630 v rozlišení 1920 × 1080 px, kdy framerate klesnul lehce pod čtyřicet snímků za sekundu.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
63 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 29.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.